Tuesday, November 27, 2007

只宜靜聽不宜跟唱

昨晚沒睡好,鼻子塞了。我真的不能再進伺服器房,我會病。關於這件事,似乎只有我投入地一再提醒,我想我還是得好好努力健健康康。

上星期整個星期到今天每天上班下班開車時都一直重復聼 the animals were gone,今天都還沒聼厭,卻打算明天起聼 rootless tree,不然我會一直animals 下去吧?我只想像他唱的那樣,無根樹般依附著一些別的東西。




The window's open now and the winter settles in
We'll call it Christmas when the adverts begin
I love your depression and I love your double-chin
I love 'most everything that you bring to this offering

米團你知道我愛你嗎?

No comments: